Monday, May 2, 2011

Lady Jeans Percuma Untuk Sesiapa Yang Berani Mencuba

Ok, aku ada sehelai seluar jeans nak diberi percuma untuk lady di luar sana yang berani.
Tawaran aku camni,  strectch jeans ni aku akan bagi percuma kepada sesiapa jua yang register di Blogs aku ni dan datang sendiri menuntut hadiah ini. Tak cukup dengan tu, kalau seluar ni panjang sangat atau longgar ke aku akan jahit secara percuma. Hemming siap jahit rantai lagi.

Syaratnya mudah je, aku nak sesiapa jua yang akan memiliki jeans ini memakainya sebelum dan selepas dijahit dan aku ambil gambar. Gambar ni nanti aku akan up-load kat blogs aku ni untuk korang semua tengok sendiri hasil jahitan aku. Lepas tu korang nak komen apa pun aku terima.


Seluar ni fabrik dia memang selesa dipakai walaupun dibuat potongan ketat sebab fabriknya stretchable. Potongan asal ultra low-rise boot-cut tapi kalau korang nak buat straight-cut atau skinny ke, bagitau je. Saya akan uruskan. Seluar ni sesuai untuk size ukur lilit pungung 36inci-39inci (biasanya pinggang size 26-31inci, kalau lebih pun apa salahnya)
Peha 20.5inci-23inci. Inseam 34inci.

Sesiapa yang ingin mencuba, datanglah ke kedai saya di:
B101 Bazar Mara Jalan Stesyen,
Tingkat 2,
27200 Kuala Lipis,
Pahang Darul Makmur.
(berhadapan stesyen keretapi kuala lipis)
atau hubungi
012-2952676 emam

No comments:

Post a Comment