Sunday, May 8, 2011

Tukar kaler benang 501

Haa.... aku ada sorang customer owner Restoran Lepeh Corner. Hari-hari aku makan masak lemak kepala ikan baung kat restoran dia. Dah berbulan-bulan dah. Bila nak jemu pun aku tak tau. Tapi memang sifat aku bila dah suka sesuatu tu, memang aku lambat rasa jemu. Aku rekomen korang try makan kat kedai dia di Alamanda Kuala Lipis.

Bro ni ada taste orangnya. Kalau boleh apa yang dia ada, takde pada orang lain. Dia ni satu kelas dengan aku kat Sekolah Menengah Clifford dulu. Dia ni memang suka barang-barang handmade. Dia baru beli 1 Levis 501 kaler hitam. Kaler benang seluar tu dark brown. Jadi dia mesti nak nampak lain sikit dari 501 orang lain. Jadi dia memilih untuk hemming chainstitch kaler kuning dan tukar trademark poket belakang levis juga dengan benang kuning...yeah

sebelum

selepas

plus hemming chainstitch

Last time owner sua ni anta nk wat zig-zag, jadi gua amik pic ni result selepas 8 bulan pakai
Kaler dah lusuh sebab bini dia basuh dengan mesin tiap-tiap minggu.

No comments:

Post a Comment