Sunday, May 8, 2011

Tukar Poket Calvin Klein

Ada sorang customer aku ni first time datang kedai aku. Dia nak aku jahit zig-zag poket belakang CK nya yang dah koyak rabak. Aku pun kata 'ok lah'. Biasanya siapa hantar jahit seluar kat kedai aku, memang aku tak dapat nak terus jahit sebab queue yang lain dah banyak.

Bila tiba masa nak zig-zag poket CK ni, aku termenung panjang. Bukan aku tak boleh zig-zag, tapi aku rasa lebih berbaloi kalau aku tukar poket tu dengan kain perca yang aku ada. Jadi tanpa pengetahuan owner, aku tak buat seperti yang diminta lalu aku jahit sepertimana CK jahit jeans dia. Tetapi aku rasa idea aku ni lebih membuatkan owner berpuas hati. Aku yakin....
sebelum

sebelum

selepas

poket baru dan yang asal

Tetapi, Alhamdulillah bila owner datang ambil seluar, dia sangat berpuas hati. Senyum yang dikuntum tu yang membuat aku terharu kejap.

No comments:

Post a Comment